1.23.2012

Drøm og Wall of Inspiration.

I natt drømte jeg at jeg fant LMFAO-Party Rock på vinyl, i en gammel rotete platesjappe.
Jeg trodde den var satt ned til 120kr fordi noen hadde tegnet hitlerbart på han ene, uten på coveret.
Det viste seg den kostet 2120kr fordi de var så populære.
Åh, for en deilig drøm. Jeg fant masse kule plater. Masse Maiden osv.


I dag har jeg vært på skitur med Zelda og endelig klart å henge opp bildene på rommet mitt!


Ikke helt fornøyd med måten de er hengt på. har byttet om sikkert hundre ganger!


Det bildene med post-it lapper er fra Akt-shooten. Ellers er det ting som inspirerer meg.
I den rødligbrune rammen helt innerst ved veggen, har vi et bilde av Ludvig, fordi jeg elsker Kjell Aukrust.
I den gullbelagte rammen, har vi et bilde fra en av mine favoritt barnebøker. Dan og Enhjørningen. Det er et veldig veldig pent bilde.
Så har vi TH Kittelsens Kvitebjørn kong Valemon og Nøkken som hvit hest.
Også er det nakenbildene mine. Og helt øverst er det et bilde jeg antar at Silje har tatt og fremkalt fra Stavanger turen, av at jeg leser Python for Yngve. Ganske søtt. Ble veldig glad for å få det.

Hva synes dere?

Nevn to ting som inspirerer deg i hverdagen?

1 kommentar:

  1. Morsomt at du har hengt opp bildet jeg tok. Nå ble jeg litt glad!

    SvarSlett

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv