11.25.2011

Et veldig jentete innlegg

Hei.
Så i morgen skal jeg på mitt første Julebord på tja, kanskje 12 år?
Jeg har jo skjønt at det kanskje blir litt mat og underholdning, samt at alkohol spiller en rolle.
Utenom det så har jeg ikke peil. Jeg kan være klar for å møte hva som helst så lenge jeg har riktige klær.

Det har vært problemet! Hva faen skal jeg ha på meg!?








Jeg vet jeg vet, jeg ser kick ass ut. Men jeg hater å ikke vite om jeg blir overpyntet eller underpyntet. Jeg er forresten fortsatt hoven:D


Fortell meg om du skal på julebord eller noe lignende fremover?
Gleder du deg til jul?




Mvh Malin jeg hater meg selv når jeg lager meningsløse innlegg Berg
(Psss: Det er bare Yngve sin skyld at jeg er så nervøs, så hvis dere vil bruke 1min stillhet på å sende han sinte tanker over å ha gjort meg til en slik kjempefjortiss, så gjør gjerne det.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Image and video hosting by TinyPic

Følg

Bloggarkiv